bad uppdate

Förlåt för världens dåligaste uppdatering ! Jag har absolut inte haft någon ork för att blogga. I förrgår var jag & Jylice på Hööks i upplands väsby. Jag köpte fler borstar & grejer. Rotborste, Hovkrats, Ansiktsborste, Hästschampoo, Svabb, ryktsten. Sen när jag skulle ta ner allt i ryktlådan så insåg jag att min ryktlåda är för liten. Måste köpa en ny stooor ! Jag är ju faktiskt medryttare också så jag behöver mer saker. Hur som helst så sov jag över os Jylice på kvällen. Vi hyrde två filmer. En thriller & en komedi. Thrillern var lite otäck men efter den såg vi på komedin så att vi (jag) skulle våga sova haha.. Dagen efter (igår) så åkte vi till Centrum. Jag följde med henne & hon köpte två par skor och lite andra saker. Sen när jag kom hem åkte jag till stallet. Red Flekkur. Har saknat honom sååå himla mycket !! Det var en jätte gullig sak. Jag hade släppt ut honom i hagen & skulle bara gå och lämna grimman sen innan jag skulle cykla hem skulle jag bara gå och säga hejdå. Jag gick in i hagen och när jag kom till honom gnäggade han lite. Såå himla söööööt !!

Idag ska jag iaf åka till stallet och rida igen. Har inget annat för mig & "först i kvarn för först mala" sa hon som äger Flekkur. Haha, därför får jag rida. Nu kommer bilder från första lägret på Stall Dalhem.







Bara bilder från avslutningen. Jag red en häst vid namn Pentagon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0