Idag blir det ridning i regnet ..

Godmorgon :) Vaknade halv 9 för att någon vuxen höll på och grävde utanför mitt hus. Alltså jag stör mig så mycket på folk som går upp tidigt. Står utanför ens hus & håller på med något riktigt högljutt. Snälla, tänker dom inte eller? Man måste väl få sova ut på morgonen ! Gud vad jag blir irreterad på sånt där. Tonåringar sover längre & så är det. Dom anar väl inte hur jäkla trött man är när man blir väckt 8.30 på morgonen ! Nåja, ville få det sagt ..

Idag ska jag rida. Hoppas det inte regnar när jag rider men ändå så gör det inget för att lite regn kan inte skada ju ! Nu ska jag börja klä på mig & inte vara så jäkla seg som jag var igår haha .. puss&kram ;)
love the way you lie - Eminem feat Rihanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0